23 Abril 2014

Conferència internacional Interacció Universitat-Indústria 2014 “Reptes i solucions per promoure universitats emprenedores i innovació col·laborativa”

L'Associació Catalana d'Universitats Públiques i la University Innovation Network van organitzar del 23 al 25 d'abril de 2014 al CosmoCaixa la Conferència Internacional Interacció Universitat-Industria 2014 en el marc de la Plataforma CTI.

En el marc del projecte Plataforma Coneixement Territori i Innovació (Plataforma CTI), la University Industry Innovation Network (UIIN) i l’Associació Catalana d’Universitats Públiques (ACUP) organitzen conjuntament la propera Conferència Internacional Interacció Universitat i Indústria a Barcelona, els propers dies 23, 24 i 25 abril 2014 al CosmoCaixa. Enguany la temàtica escollida ha estat ‘Reptes i solucions per promoure universitats emprenedores i innovació col·laborativa’.

L’edició de 2013 va tenir lloc al maig a Amsterdam i va reunir més de 330 participants procedents de 48 països que representaven una àmplia varietat d’institucions d’educació superior que es van reunir amb empreses per discutir i compartir informació sobre reptes i les solucions actuals en la interacció universitat-empresa. Aquest any a Barcelona, es donarà continuïtat al projecte.

Sense resultats

Programa Conferència Internacional Interacció Universitat-Indústria