11 desembre 2017

El proper 30 de gener 2018 la Plataforma CTI organitza el Seminari “El futur del treball: tecnologies, competències, valors i coneixements en l’horitzó 2030" al Palau Macaya de Barcelona. L'assistència és lliure però cal fer la inscripció en el formulari adjunt.

9 juny 2017
Plataforma CTI

La Plataforma Coneixement, Territori i Innovació (Plataforma CTI) junt a un equip d’experts redactarà abans de la fi d’aquest any 2017 una Agenda Social de la Innovació per Catalunya. Aquesta Agenda serà un document d’anàlisi i de reflexió conjunta, però també un recull de propostes específiques i iniciatives per dur a terme en els propers anys per tal de donar respostes eficaces i eficients als reptes socials del país. L’Agenda Social té la missió de completar l’Agenda per a la innovació i la competitivitat de Catalunya que es va presentar l’any passat, reforçant la perspectiva social que les pràctiques d’innovació i competitivitat han d’incorporar. La presentació formal del document tindrà lloc el mes de desembre.

16 gener 2017
Plataforma CTI

L’Atles de la innovació a Catalunya presenta en format vídeo 15 experiències de col·laboració entre les universitats públiques catalanes, els centres de recerca i tecnològics i empreses. L’Atles és un projecte que impulsa la Plataforma CTI per promoure la col·laboració entre les universitats, la recerca i les empreses. Cada any s’escullen casos d’estudi per tal de descriure i difondre experiències de cooperació entre grups de recerca i empreses. L'objectiu és mostrar, des d'àmbits i casos molt diversos entre ells, els elements que intervenen en aquesta col·laboració.

Arxiu de notícies