19 març 2019

Juanjo Villanueva, Catedràtic Emèrit de Ciències de la Computació a la Universitat Autònoma de Barcelona i fundador del Centre de Visió per Computador de la UAB, acaba de publicar el llibre "Introducción al emprendimiento: Conceptos y metodologías para crear startups".

[+]

21 febrer 2019

· El projecte europeu TeRRIFICA engega amb una primera trobada a Bonn, Alemanya, celebrada els darrers 4 i 5 de febrer.
· Vuit institucions europees comencen a treballar plegades per a fomentar l’adaptació i mitigació del canvi climàtic en diferents regions europees, concretament a Bielorússia, França, Alemanya, Polònia, Sèrbia i Espanya.
· En el marc dels Objectius de Desenvolupament Sostenible de la Comissió Europea, el projecte pretén influir en les polítiques d’adaptació al canvi climàtic mitjançant un seguit d’accions de recerca i innovació responsables (RRI) i la co-creació de coneixement amb diferents actors clau.
· L’Associació Catalana d’Universitats Públiques (ACUP) forma part del consorci del projecte, liderant la comunicació del mateix. L'ACUP, a través de la Plataforma CTI, també s'encarregarà de coordinar el pilot sobre adaptació i mitigació al canvi climàtic que es realitzarà a l'àrea metropolitana de Barcelona. Hi participaran experts, diferents actors clau i grups d'investigadors de les universitats públiques catalanes

[+]

Arxiu de notícies