25 setembre 2018

El dijous 20 de setembre es va reunir un primer grup d’experts amb l'objectiu d'incloure els seus punts de vista i consensuar l'Agenda d'Innovació Social de Catalunya 2018-23. L’Agenda pretén ser un punt de partida per al debat, la reflexió i la confluència dels diversos actors involucrats en la innovació social a Catalunya —institucions públiques, empreses privades, organitzacions del tercer sector i universitats—. D’aquesta manera es vol estimular tant la reflexió com l’acció entorn la cohesió social i la pobresa a Catalunya per tal de fer-hi front amb respostes innovadores.

[+]

31 gener 2018

Repensar l’organització del treball, situar els professionals al centre de la feina, formar el professorat en la transversalitat i fer una aposta més decidida per l’educació són algunes de les propostes que han sorgit aquest dimarts 30 de gener al seminari ‘El futur del treball: tecnologies, competències, valors i coneixements en l’horitzó 2030’ que ha tingut lloc al Palau Macaya de Barcelona organitzat per l’Associació Catalana d’Universitats Públiques, la Plataforma Coneixement, Territori i Innovació i l’Obra Social “la Caixa”.

[+]

Arxiu de notícies