11 desembre 2017

El proper 30 de gener 2018 la Plataforma CTI organitza el Seminari “El futur del treball: tecnologies, competències, valors i coneixements en l’horitzó 2030" al Palau Macaya de Barcelona. L'assistència és lliure però cal fer la inscripció en el formulari adjunt.

El món del treball es troba en un context de plena transformació. Tecnologies com la robòtica, la intel·ligència artificial o la gestió de dades definiran cada cop més les característiques del treball futur. Així mateix, la globalització d’una banda i l’emergència de nous paradigmes per l’altra (economia circular i sostenibilitat, indústria 4.0, economia col·laborativa i nous models de negoci) trenquen els esquemes clàssics de l’organització del treball tradicional que hem conegut des de l’era industrial del segle XIX. En aquest context, quines competències hauran de tenir els professionals del futur? Quins coneixements i valors? Com hauran de col·laborar les universitats, les empreses i el sector públic? El paradigma formatiu de l’educació superior seguirà tenint plena vigència o s‘haurà de formular de nou? Com s‘hauran d’organitzar les empreses i el sector públic i sense afany de lucre?

El Seminari “El futur del treball: tecnologies, competències, valors i coneixements en l’horitzó 2025” vol debatre sobre totes aquestes qüestions a partir de l’anàlisi dels experts i del debat entre empreses, sector públic i universitats.

Consulteu el programa complet i més detalls aquí.