25 octubre 2018

El 31 d'octubre es presentarà al Palau Robert (passeig de Gràcia, 107, 08008 Barcelona) la Plataforma RIS3-MCAT per conèixer els àmbits de recerca i innovació a Catalunya.

Jornades Catalunya Futura 2018
25 octubre 2018

Les Jornades estan centrades en la temàtica del futur del treball i les perspectives i reptes que aquest suposa per a les empreses, universitats i sector públic. S’estan celebrant avui dijous 25 d’octubre a Vilafranca del Penedès. La Plataforma Coneixement, Territori i Innovació (Plataforma CTI) ha agrupat 42 representats d’universitats, associacions empresarials i diversos líders d’institucions públiques, empreses i sindicats per a analitzar i debatre sobre aquest tema estratègic de país. S’ha fet palesa la necessitat de potenciar les relacions exitents entre el món acadèmic, el sector privat i les institucions públiques, així com fer més transversals les titulacions universitàries i l’aprenentatge al llarg de la vida, per tal d’afrontar els reptes derivats del futur de l’ocupació a Catalunya. Aquestes Jornades donen el tret de sortida a un conjunt d’activitats d’anàlisi i debat sobre el futur del treball a escala local i internacional que s’impulsaran des de la Plataforma CTI i la Global University Network for innovation (GUNi).

25 setembre 2018

El dijous 20 de setembre es va reunir un primer grup d’experts amb l'objectiu d'incloure els seus punts de vista i consensuar l'Agenda d'Innovació Social de Catalunya 2018-23. L’Agenda pretén ser un punt de partida per al debat, la reflexió i la confluència dels diversos actors involucrats en la innovació social a Catalunya —institucions públiques, empreses privades, organitzacions del tercer sector i universitats—. D’aquesta manera es vol estimular tant la reflexió com l’acció entorn la cohesió social i la pobresa a Catalunya per tal de fer-hi front amb respostes innovadores.

31 gener 2018

Repensar l’organització del treball, situar els professionals al centre de la feina, formar el professorat en la transversalitat i fer una aposta més decidida per l’educació són algunes de les propostes que han sorgit aquest dimarts 30 de gener al seminari ‘El futur del treball: tecnologies, competències, valors i coneixements en l’horitzó 2030’ que ha tingut lloc al Palau Macaya de Barcelona organitzat per l’Associació Catalana d’Universitats Públiques, la Plataforma Coneixement, Territori i Innovació i l’Obra Social “la Caixa”.

Arxiu de notícies