TRACTAMENT DE DADES PERSONALS

Associació Catalana d'Universitats Públiques és el Responsable del tractament de les dades personals de l'Usuari i l'informa que aquestes dades seran tractades de conformitat amb el que disposa el Reglament (UE) 2016/679 de 27 d'abril de 2016 (GDPR), per la qual cosa li facilita la següent informació del tractament:

Fi del tractament: mantenir una relació comercial i l'enviament de comunicacions sobre els nostres productes i serveis.

Criteris de conservació de les dades: es conservaran mentre hi hagi un interès mutu per mantenir la fi del tractament i quan ja no sigui necessari per a tal fi, es suprimiran amb mesures de seguretat adequades per garantir la seudonimització de les dades o la destrucció total de les mateixes.

Comunicació de les dades: No es comunicaran les dades a tercers, excepte per obligació legal.

Drets que assisteixen a l'Usuari: - Dret a retirar el consentiment en qualsevol moment. - Dret d'accés, rectificació, portabilitat i supressió de les seves dades i de la limitació o oposició al seu tractament. - Dret a presentar una reclamació davant l'Autoritat de control (www.agpd.es) si considera que el tractament no s'ajusta a la normativa vigent.

Dades de contacte per exercir els seus drets: Adreça postal: Associació Catalana d'Universitats Públiques. Carrer de la Vila - Campus de la UAB, Bloc F Baixos 08193 Cerdanyola del Vallès (BARCELONA). Email: info@acup.cat