Setembre 13, 2013

Fundación CYD

L’estudi Ecosistema de innovación sostenible. El conocimiento circular. La Transferencia de Tecnología Universidad – Empresa. Nuevos instrumentos y horizontes, publicat per la Fundación CYD i dirigit per Manuel Cermerón Romero, director general d’Aqualogy S&T, té com a objectiu principal cartografiar i analitzar els diferents mecanismes d’intercanvi de coneixement entre universitat i empresa i viceversa, identificant les millors pràctiques per implementar-les i recomanar les que destaquen pels seus resultats.

A través de l’anàlisi de camp centrat en un conjunt d’empreses ( Aqualogy (Agbar), Corporación Tecnológica de Andalucía, Cuatrecasas Gonçalves Pereira, Esteve, IBM, Indra, Ros-Roca y Telefónica), l’estudi examina les tipologies de solucions d’interfície d’intercanvi entre universitat i empresa a través de la cadena de valor de la innovació. Així mateix fa recomanacions per a apropar els universos de la creació de coneixement i explotar-los.