Juliol 2, 2020

La contribució de les empreses espanyoles als ODS (3r informe)

Observatori dels ODS de la Fundació Bancària “la Caixa”

El tercer informe anual La contribució de les empreses espanyoles als ODS (2020), elaborat per l’Observatori dels ODS de la Fundació Bancària “la Caixa” en col·laboració amb la Càtedra de LideratgeS i Governança Democràtica d’ESADE – Universitat Ramon Llull (URL), presenta els principals resultats obtinguts de l’anàlisi de les memòries de les empreses cotitzades espanyoles i, en un apartat diferenciat, desenvolupa les conclusions més destacades de les entrevistes realitzades a un grup d’empreses pilot.

La publicació d’aquest informe, titulat El potencial transformador dels ODS, es produeix en un context especialment crític des del punt de vista sanitari, econòmic i social derivat de la pandèmia de la Covid-19 que ha tingut un fort impacte sobre les nostres societats i tindrà una repercussió marcadament negativa sobre la Dècada l’Acció, és a dir, el període 2020-2030, en què el lideratge serà clau per a oferir respostes encara més ambicioses en termes de creixement, desigualtats i per a no deixar ningú enrere.