Maig 28, 2019

Membres de la Plataforma CTI contribueixen a elaborar l’Acord Nacional per a l’Agenda 2030 a Catalunya

L’Associació Catalana d’Universitats Públiques (ACUP) i la Petita i Mitjana Empresa de Catalunya (PIMEC), membres de la Plataforma Coneixement, Territori i Innovació (Plataforma CTI), han participat els dies 22 i 27 de maig, a les jornades de treball organitzades pel Consell Assessor per al Desenvolupament Sostenible (CADS) i la Direcció general de Participació Ciutadana de la Generalitat de Catalunya en el marc del procés participatiu per dissenyar l’Acord nacional per a l’Agenda 2030.

Els resultats d’aquestes dues sessions seran traslladats a la Comissió Interdepartamental del Pla Nacional per a la Implementació de l’Agenda 2030 a Catalunya, encarregada d’elaborar el document base de l’Acord nacional. Posteriorment,es recolliran adhesions a aquest Acord i es compartiran compromisos concrets per assolir els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) mitjançant l’Aliança Catalunya 2030, tal com estableix el mandat del Parlament de Catalunya del passat mes de novembre sobre l’Agenda 2030 a Catalunya.

Celebrades al Recinte Modernista de Sant Pau, les jornades de treball han comptat amb la participació d’un primer grup d’actors públics i privats fortament implicat en la localització dels ODS a Catalunya, inclosos representants dels àmbits local, econòmic, institucional, social i de la recerca.