Helen Goulden

CEO de The Young Foundation

Helen Goulden és CEO de The Young Foundation. Abans d’incorporar-s’hi a l’octubre de 2017, havia estat directora executiva de Nesta, responsable de liderar el laboratori d’innovació per donar suport i escalar la innovació en els sectors de les arts, la societat civil, el govern i l’educació.

Anteriorment, va treballar en el sector privat desenvolupant estratègies i solucions digitals per a clients corporatius globals. Durant cinc anys va exercir la consultoria a l’Oficina del Gabinet, a l’Oficina del Primer Ministre adjunt, i després al Departament de Comunitats i Governs Locals on dissenyava programes nacionals d’innovació per al govern local i liderava la investigació i el desenvolupament de productes per a serveis públics de televisió interactiva.

Fa conferències regularment al Regne Unit i a l’estranger sobre el tema de la innovació pública i social i té un interès permanent en explorar com es pot utilitzar la tecnologia com a eina per al canvi social i la cooperació. Va ser membre del consell de The Behavioral Insights Team (coneguda també com la Nudge Unit) i és llicenciada en Filosofia i Pràctica Empresarial Responsable.