Quim Brugué i Torruella

catedràtic de Ciència Política a la Universitat de Girona (UdG)

Quim Brugué i Torruella (Barcelona, 1963) és catedràtic de Ciència Política de la Universitat de Girona (UdG). Llicenciat en Ciències Econòmiques per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), diploma en Data Analysis for Social Sciences per l’Essex University i doctor en Ciència Política i de l’Administració per la UAB, ha fet estades de recerca a la University of Oxford i a la University of Cambridge. En l’àmbit universitari, ha estat coordinador de la Titulació, vice-degà d’Ordenació Acadèmica, coordinador del Mestratge en Gestió Pública i director del Programa de Doctorat. Ha desenvolupat la seva activitat docent i investigadora en els àmbits de la Gestió pública, el Govern Local, la Innovació Democràtica i l’Anàlisi de Polítiques Públiques. Entre 2004 i 2008 va ser director general de Participació Ciutadana a la Generalitat de Catalunya i, entre 2009 i 2014, director del Institut de Govern i Polítiques Públiques (IGOP). També va presidir l’Associació Espanyola de Ciència Política (AECPA) entre 2015 i 2017.