18 juny 2013

Conferència i taula rodona “La societat del coneixement” (Cicle “Coneixement i Innovació”)

El 18 de juny de 2013 es va realitzar, al Palau Macaya, la Conferència i taula rodona “La societat del coneixement” en el marc del Cicle “Coneixement i Innovació” i del projecte Plataforma CTI.

La Conferència i taula rodona ‘La societat del coneixement’ que tindrà lloc el dia 18 de juny de 2013, és la primera activitat del Cicle ‘Coneixement i innovació’ organitzat per l’Obra Social “la Caixa” i l’Associació Catalana d’Universitats Públiques (ACUP). El Cicle, celebrat al Palau Macaya, s’emmarca dins la iniciativa de la Plataforma Coneixement, Territori i Innovació.

El Prof. Daniel Innerarity impartirà la conferència titulada ‘los desafíos actuales de la sociedad del conocimiento y la innovación’. Posarà especial èmfasi a les relacions universitat-empresa-societat, la contribució de la innovació i la recerca al desenvolupament territorial i el foment de la innovació com a eina de desenvolupament econòmica i social. Posteriorment es durà a terme una taula rodona de debat i reflexió en què hi intervendran reconeguts representants del món acadèmic i empresarial amb la participació del públic assistent.