18 març 2014

Seminari i taula rodona “Noves vies per a la innovació local i territorial” (Cicle “Coneixement i Innovació”)

El 18 de març de 2014 es va realitzar, al Palau Macaya, el Seminari i taula rodona “Noves vies per al desenvolupament local i territorial” en el marc del Cicle “Coneixement i Innovació” i del projecte Plataforma CTI.

El Seminari i taula rodona ‘Noves vies per al desenvolupament local i territorial’, que tindrà lloc al Palau Macaya el dia 18 de març de 2014, es centrarà en l’anàlisi d’experiències de polítiques de foment de la innovació de clústers a nivell local-regional, ja siguin de Catalunya o d’altres regions i ciutats altament innovadores.

A més, s’estudiaran casos de desenvolupament intensiu de la innovació territorial a escala europea i s’informarà sobre l’estat de la nova estratègia per al desenvolupament dels sistemes territorials d’innovació regional, RIS3 (Regional Research and Innovation Strategies for Smart Specialization).