3 desembre 2013

Seminari i taula rodona “Noves vies en el desenvolupament del capital humà a les empreses i a les organitzacions. La formació dual” (Cicle “Coneixement i Innovació”)

El 3 de desembre de 2013 es va realitzar, al Palau Macaya, el Seminari "Noves vies en el desenvolupament del capital humà a les empreses i a les organitzacions" en el marc del Cicle "Coneixement i Innovació" i del projecte Plataforma CTI.

El Seminari i taula rodona ‘Noves vies en el desenvolupament del capital humà a les empreses i a les organitzacions. La formació dual’, que es durà a terme el dia 3 de desembre de 2013 al Palau Macaya, s’iniciarà amb una ponència marc del professor Josep Oliver, catedràtic de la d’Economia Aplicada de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), sobre els reptes que afronta el capital humà en la crisi econòmica actual.

A continuació, es presentarà el cas de la formació dual a diversos països europeus, així com de les noves vies de promoció de l’ocupació en l’àmbit europeu i, especialment, d’Alemanya.

Per últim, tindrà lloc una taula rodona amb la presència de representants de la Generalitat de Catalunya, PIMEC i dues empreses amb experiència en programes de formació dual.