Atles sense imatge

Millora de la interrelació estudiant-empresa-universitat a l’hora de fer pràctiques: seguiment i valoració en línia

La cooperació entre universitat i empresa traduïda a les pràctiques professionals, és una relació establerta des de fa molt temps però actualment ha esdevingut, amb major rellevància, una eina essencial per a potenciar l’ocupabilitat dels graduats.

És en aquesta realitat on la Universitat Politècnica de Catalunya, amb el suport del Ministeri d’Educació, i l’empresa Agbar col·laboren per a millorar la interrelació estudiant-empresa-universitat a l’hora de fer les pràctiques a les empreses. Amb aquest projecte, la UPC vol maximitzar l’aprofitament de les pràctiques externes i millorar la relació entre l’estudiant, el tutor acadèmic i el tutor de l’empresa mitjançant la plataforma virtual i apropar-la a la normalitat de la resta d’assignatures curriculars, amb una qualificació numèrica que suposa aplicar-hi el mateix rigor.

Informació

Agents implicats: Agbar / UPF