maig 1, 2018

Global University Network for Innovation (GUNi)

L’informe Sustainable Development Goals: Actors and Implementation. A Report from the International Conference, publicat pel la Global University Network for Innovation (GUNi) proporciona una imatge completa de les discussions i conclusions de la Primera Conferència Internacional sobre ODS: Actors i Implementació que va tenir lloc a Barcelona els dies 18 i 19 de setembre de 2017 i on acadèmics, investigadors, responsables polítics, gestors, representants d’agències governamentals, membres d’organitzacions de la societat civil i directius d’empreses -provinents de diferents àmbits del coneixement i àrees geogràfiques- van debatre sobre la implementació dels ODS.

S’hi inclou informació sobre una gran varietat de temes en el marc dels ODS, des de l’educació superior i la investigació i innovació responsables (RRI), fins a la igualtat de gènere, la governança o l’economia circular del coneixement.