Castiñeira Fernández, Àngel

Àngel Castiñeira Fernández és professor titular del Departament de Societat, Política i Sostenibilitat i de l’Institut de Governança i Direcció Pública d’Esade – Universitat Ramon Llull (URL), director de la Càtedra LideratgeS d’Esade i director acadèmic de l’Observatori dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) impulsat per la Fundació Bancària “la Caixa”.

Llicenciat i doctor en Filosofia i Ciències de l’Educació per la Universitat de Barcelona (UB) i Diplomat en Alta Direcció d’Empreses (ADE) per Esade, és patró de la Fundació Enciclopèdia Catalana i membre de la Junta de Govern d’Òmnium Cultural, del Consell de Responsabilitat Social de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya i del Consell Assessor de la Fundació Factor Humà.

Ha guanyat els premis d’assaig i filosofia Serra i Moret, Ramon Trias Fargas, Francesc Eiximenis, Josep Vallverdú i Arnau de Vilanova.

Acaba de publicar el llibre Cambiar el mundo. Los ODS como herramientas de transformación.