Agustin Erkizia

Erkizia Olaizola, Agustin

vicerector del Campus de Guipúscoa de la Universitat del País Basc (UPV/EHU)

Agustin Erkizia Olaizola és, des de l’any 2017, vicerector del Campus de Guipúscoa de la Universidad del País Vasco/ Euskal Herriko Unibertsitatea (UPV/EHU)

Llicenciat i doctor en Ciències Econòmiques i Empresarials per la UPV/EHU, actualment és professor titular de l’àrea d’Economia Financera i Comptabilitat a la Facultat d’Economia i Empresa. Ha obtingut avaluació excel·lent en el programa Docentiaz.

Ha dirigit el postgrau Herri Erakundeen Kudeaketa (HEREKU) (2002-2008). Ha estat subdirector de la Escuela Universitaria de Estudios Empresariales de Donostia/San Sebastian (1997-2012) i membre de la comissió de les proves d’aptitud per a docència en euskera a la UPV / EHU (2002-2008).

A més, és membre del grup de recerca Ética en Comunitats de Pràctica / Ethics in Communities of Practice Ikerketa Taldea (ETICOP-IT), president de la Asociación para el desarrollo del Practicum y de las Prácticas Externas: Red de Practicum (REPPE) i coeditor de la revista d’aquesta associació, la revista Pràcticum. També és revisor de la Revista de Docència Universitària (REDU).

Ha ocupat el càrrec de director de Relacions Externes de Campus de Guipúscoa de la UPV / EHU (2013-2017).

És autor d’un llibre i coautor de tres llibres i de més de 25 articles científics. Ha participat en 11 projectes de recerca amb un pressupost acumulat proper als 300.000 €, en 18 contractes d’I+D amb empreses i/o administracions amb un pressupost acumulat superior a 1.800.000 € i ha codirigit una tesi doctoral.