Fàbrega Vila, Jaume

Jaume Fabrega Vila és president del Consell General de Cambres de Catalunya (CGCC) i president de la Cambra de Comerç, Indústria i Navegació de Girona.

Nascut a Salt el febrer de 1956, és llicenciat en Filosofia i Ciències de l’Educació per la Universitat de Barcelona (UB) (1979) i màster en “Formació de formadors. Metodologies i gestió. Expert europeu en formació” per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) (2001).

Pel que fa a la seva experiència professional, ha ocupat els càrrecs de gerent de GAM Consultoria i Formació i de Gestocks Picking Operador Logístic, de vicepresident de l’Associació d’Empreses de Noves Tecnologies de Girona (AENTEG) i de la Fundació Servei Gironí de Pedagogia Social (SER-GI), i de president de la Comissió de formació, digitalització i emprenedoria del Consell General de Cambres de Catalunya (CGCC).