Furlan Silvestri, Daniel

president del ThinkTank Pimec2030 i membre de la Junta Directiva de la confederació empresarial Micro, Petita i Mitjana Empresa de Catalunya (PIMEC)

Daniel Furlan Silvestri és president del ThinkTank Pimec2030 i membre de la Junta Directiva de la confederació empresarial Micro, Petita i Mitjana Empresa de Catalunya (PIMEC).

Llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat de Barcelona (UB) és MBA per l’Escola de Negocis IESE.

Ha estat director general de diverses empreses industrials del sector tèxtil i de la moda i del sector químic amb implantació internacional. També va cofundar Barcelona Singular Entrepreneurs per a col·lectius amb diversitat funcional.

És membre de Consell Social de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), membre del Patronat de la Fundació Privada Pimec, membre del Patronat de la Fundació Autònoma Solidària, vicepresident de la Cambra de Comerç Italiana a Barcelona, ​​vicepresident de l’Associació de Coworkings de Catalunya (COWOCAT), membre del Consell Assessor de l’Institut Catalunya-Àfrica, membre del plenari del Pacte Nacional per a la Societat del Coneixement i exmembre del comitè de la SME United (Brussel.les).

Actualment, tot posant molta atenció al canvi climàtic, centra el seu interès en nous models híbrids de transferència de coneixement, aprenentatge i innovació de la petita empresa i el seu impacte en la redefinició dels models de negoci d’acord amb les necessitats de la doble transició.

En aquest sentit, col·labora amb diverses entitats acadèmiques del món del disseny, la tecnologia i la innovació i coordina amb D-schools i B-schools a Espanya els cursos en línia de la Singularity University.