Loughney Castells, Sergi

director de Relacions Institucionals del Grup Fundació “la Caixa”

Sergi Loughney Castells dirigeix l’equip de Relacions Institucionals del Grup Fundació “la Caixa”, tercera del món amb un pressupost de més de 500 milions d’euros. Com a tal, és responsable del desenvolupament i de la gestió de les relacions de la Fundació amb institucions internacionals. Dissenya i executa estratègies efectives per a cultivar el diàleg amb grups d’interès clau.

Nascut a Barcelona l’any 1962, és diplomat en Relacions Públiques per la Universitat de Barcelona (UB) i màster en Alta Direcció per l’Escola de Negocis IESE. Té una amplia trajectòria en el camp de les relacions institucionals: entre d’altres responsabilitats, va ocupar el càrrecs de director de Relacions Institucionals i Comunicació d’Abertis, des de l’any 2008 fins al 2020, i de director de Protocol de la Generalitat de Catalunya entre els anys 1990 i 2001.

Des de fa  115 anys, la Fundació treballa per a millorar la societat, mitjançant la lluita contra la pobresa i l’exclusió, la promoció de la investigació mèdica i la millora de l’educació per a tothom.