Angerri Feu, Marta

consultora en fons europeus, consellera a DALEPH, i presidenta de la Comissió Agenda 2030 i consellera del president de Foment del Treball

Marta Angerri Feu és consultora en fons europeus, específicament en els Fons Next Generation EU, consellera de DALEPH i presidenta de la Comissió Agenda 2030 i consellera del President a Foment del Treball. Dins la patronal empresarial catalana desenvolupa la tasca d’assessorament a les empreses que han decidit orientar la seva estratègia de negoci cap a la sostenibilitat.

Llicenciada en Ciències Polítiques i de l’Administració per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) (1993-1997), és màster en Gestió Pública per les universitats Pompeu Fabra (UPF), Autònoma de Barcelona (UAB) i ESADE-Ramon Llull (URL) (1997-1999).

L’any 1998 va iniciar la seva carrera professional al Govern de la Generalitat de Catalunya, concretament a la Secretaria General de Joventut en l’àmbit de les Relacions Internacionals on, el 2003, va passar a ser cap de Gabinet de la secretària general. Posteriorment, el 2006, va acabar la seva etapa a la Generalitat com a cap de Relacions Institucionals de la Conselleria de Presidència.

L’any 2007, es va incorporar al Cercle d’Economia com a directora de Programes i, el 2011, va ser nomenada secretària general de la institució i directora de la seva Fundació. Des del mes de juliol de 2018 fins al setembre de 2020, va ocupar el càrrerc de directora general del Cercle d’Economia.