Royo Pastor, Carme

Carme Royo Pastor és directora executiva de l’European University Continuing Education Network (EUCEN) des de l’any 2008.

Des d’aquest càrrec, d’una banda, treballa amb el comitè de direcció d’EUCEN en el posicionament estratègic de l’associació en l’àmbit europeu, coordinant les relacions amb els grups d’interès externs.

De l’altra, és responsable de la gestió del dia a dia de l’associació com a directora del secretariat d’EUCEN a Barcelona, incloent entre les seves tasques la construcció d’una col·laboració efectiva amb experts del món acadèmic per al desenvolupament de l’expertesa en University Lifelong Learning (ULLL), la creació de productes com ara publicacions, i l’elaboració i la gestió de projectes europeus.

En relació a aquest darrer punt, ha coordinat amb èxit deu projectes EUCEN des de l’any 2011, entre els quals hi ha el projecte Refining Higher Education Apprenticeships with Enterprises in Europe (ApprEnt), dut a terme entre l’octubre del 2017 i l’octubre del 2019.