Sauvage, Frédéric

director de Formasup NPC Hauts de France

Frédéric Sauvage és director de Formasup NPC Hauts de France, un consorci de 40 establiments, d’educació superior, universitats i Grandes Ecoles que desenvolupen programes que combinen la formació i el treball al nord de França.

Doctor en Ciències de la Gestió per la Université de Lille i graduat en Ciències Polítiques per l’Institut d’Études Politiques (IEP) de Tolouse i en Gestió per SKEMA Business School, des de l’any 2001 ha participat en la creació i el desenvolupament de diversos graus i màsters en Gestió totalment duals. Apassionat de la pedagogia experimental, ha treballat en el desenvolupament de programes que combinen la formació i el treball en el seu component universitari a l’IAE Lille Ecole Universitaire de Management, on aquesta modalitat formativa està reconeguda.

Des del 2014 dirigeix un màster en gestió de recursos humans a l’IAE Lille Ecole Universitaire de Management. Els seus temes de recerca i docència estan realacionats amb el desenvolupament de competències a les empreses i la gestió de la remuneració.

Des del 2019 és president d’ANASUP, una associació nacional que treballa per desenvolupar i defensar els programes duals a les universitats i a les Grandes Ecoles. Aquesta associació aplega 40 centres de formació dual i representa 70.000 aprenents i un miler de programes de grau i màster.