Tarragó Guarro, Anaís

directora general adjunta de la Fundació Universitat Pompeu Fabra (UPF)

Anaís Tarragó Guarro és directora general adjunta de la Fundació Universitat Pompeu Fabra (UPF). Participa a l’equip directiu de la universitat i té al seu càrrec diferents serveis i projectes estratègics.

Economista, acumula més de 20 anys d’experiència en l’àmbit de l’administració pública, la planificació territorial i sectorial i el disseny i la implementació de quadres de comandament, l’avaluació i l’anàlisi de polítiques públiques.

Ha estat responsable de l’Àrea d’Economia de l’Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona (IERMB) i analista de polítiques públiques a l’Oficina del President de la Generalitat i ha format part de l’equip que va desenvolupar l’estratègia RIS3 a la ciutat de l’Hospitalet de Llobregat en els seus inicis. També ha treballat a la Cambra de Comerç de Barcelona i ha estat consultora freelance en l’àmbit del desenvolupament econòmic local i l’avaluació de polítiques públiques.

És professora associada al Departament d’Economia Pública, Economia Política i Economia Espanyola de la Universitat de Barcelona (UB).