Setembre 18, 2019

Agenda d’innovació social a Catalunya 2019-2021

Plataforma CTI

L’Agenda d’innovació social a Catalunya 2019-2021, és fruit de les IV Jornades Catalunya Futura celebrades al Monestir de Poblet els dies 1 i 2 de juny de 2017 i complementa l’Agenda per a la innovació i la competitivitat a Catalunya (2015-2020) presentada amb anterioritat per la Plataforma CTI.

Aquest document pretén ser un espai de confluència, debat i col·laboració dels diversos actors involucrats en la innovació social a Catalunya (com són les institucions públiques, les entitats de la societat civil, les empreses privades, les organitzacions del tercer sector, les universitats i també, és clar, la mateixa ciutadania) que els permeti sortir de les seves dinàmiques pròpies i compartir tant el diagnòstic de present com les estratègies de futur. Es tracta, en definitiva, d’un document obert que no vol ser un punt d’arribada, sinó que vol convertir-se en un punt de sortida i de treball conjunt permanent.